Dag 11

6 augustus 2015 - Andryes, Frankrijk

Om 1 uur stopte de muziek en kon ik ook gaan slapen. Vanmorgen heel rustig aan in gepakt. In het dorp st frageau gegeten op het dorps plein. Daar bleek vanmiddag een marktje en was een kunstenaar bezig zijn mozaïeken tentoon te stellen.Frank hielp m even tillen en zo raakten we in gesprek met hem. Was heel boeiend. Toen op zoek naar een goede camping. De eerste twee hadden niet de goede sfeer en ook nummer 3 kwam niet door de keuring. Toen waren we en beetje Door de opties heen.Het enige alternatief was een Nederlandse camping op een uurtje rijden. Afgesproken om onderweg goed te kijken. Geen andere campings tegengekomen dus toch maar naar de Nederlanders. Aangekomen bleek er geen plaats. We willen al bijna weggaan op zoek naar iets anders. Ik had daar helemaal geen trek in een besloot nog even te proberen. Met een beetje soebatten lukte het toch! Super mooie plek. Wel een beetje druk met andere Nederlanders maar heel fijn. We hebben gewoon  patat gehaald en lekker gegeten.  Daarna de tent op gezet. Wat een temperaturen zeg! Morgen maar eens heerlijk douchen!
We hebben zelfs een plekje voor Ber en Lot kunnen regelen. Hopelijk zien we die morgen. Die vertrekken vanuit Spanje. Nu lekker slapen. Welterusten.

1. Ruud&Sita:
    6 augustus 2015
    Volgend jaar naar de Koningshof ?
    - je kan de HY er heen duwen;
    - patat halen bij de roadrunner;
    -volop NL' ers

Veel plezier daro
  2. Pap en Mam:
    7 augustus 2015
    Jullie zijn niet de enigen die mooi weer hebben. Het is hier net zo, vandaar dat de stinkende kippen nu eens buiten kunnen uitluchten. Vanmorgen van Irene bericht gekregen dat Ries in het ziekenhuis ligt. Had een grote tumor in haar darmen. We wachten maar weer af. Hopelijk komt het goed. Dikke kus, pap en mam.
  3. Onno:
    7 augustus 2015
    Wij zijn alweer aan het werk. Blijf nog maar even lekker genieten van jullie vakantie, voor je het weet mag je er weer een jaartje tegenaan.
  4. Marloes:
    7 augustus 2015
    Zittend in onze eigen tent bedacht ik me dat ik het blog natuurlijk kan lezen!
    Klinkt goed allemaal mam!
    Ruud, top idee, krachtig.
    Kus uit Schinnen