27 tot 30 juli

30 juli 2016

Donderdag 28 juli was een rare dag. De HY omgeruild voor de Volvo en het lag niet aan HY maar aan mij. Ik durfde niet meer. Voor iedereen die dit blog volgt om te horen hoe het met de HY gaat stopt het dus hier. Al die schatten om mij heen gingen gewoon accoord met het omruilen van de auto's. Dus sliepen we donderdag gewoon weer een nachtje in Sassem en vertrokken we vrijdag naar een camping in Senonches. Echt een topplek. Een camping met een concept dat ons helemaal aanstaat. Onder de bomen, in een superstil bos met allemaal natuurlijke materiaalgebruik. Huurtenten en huisjes van bomen, houten wc hokken, geen caravans, geen auto's. Het heet Huttopia.nl en wij zijn verkocht! Onderdeel van het concept is ook dat er geen WiFi op de camping is, back to nature. Dus misschien niet iedere dag een blogupdate. Inmiddels is het zaterdag en staat de tent op een mooie plek en zitten wij aan de bijgeleverde picknicktafel te genieten. We hebben net boodschappen gedaan in een echte Franse intermarche, leuk. Meiden gaan zo meedoen met de yogales. Wij lezen nog een boek en wachten tot ze terugkomen.

1. Paula:
    30 juli 2016
    mensen er zijn erger dingen en zijn jullie daar nog nooit geweest
    wereld reizigers als het nu maar droog blijft
    ,t is wel lachen gr paula
  2. Pap en Mam:
    30 juli 2016
    Heb ik net een reactie geschreven en nu weer?
    Maar veel plezier

Pap
  3. Pap en Mam:
    31 juli 2016
    Ik zal het vorige verhaal maar even herhalen.
    We hebben je mand met wasgoed afgeleverd maar we zagen de HY niet staan.
    Waar is die gebleven?
    We hebben aardig weer hier en zien de overkant steeds meer vorm krijgen. Ik bedoel de werkzaamheden aan de Nagelbrug.
    We wensen jullie nog veel plezier en laat weer eens wat van je hren.
    Pap en Mam
  4. Paula:
    31 juli 2016
    waar zitten jullie nu geen idee wat jullie aan het doen zijn