26 juli 2016

26 juli 2016 - Hank, Nederland

Vandaag gaat het gebeuren! Hy is er klaar voor. Alleen nog de geüpgraded accu voor de koelbox halen bij Groenen. Om 9 uur had Frank  die opgehaald. In principe konden we dus meteen weg als alles erin zit. Maar dat ging nog even duren. Om een uurtje of twaalf kwamen we erachter dat de lader en de accu van de Fuji nog bij Nienke waren en daar was (nog)niemand thuis. Dus toen nien uit de trein kwam hebben we haar opgehaald en zijn naar lisserbroek gereden. Daarna naar de oma's. Eerst de tomaten planten naar oma van Beek en daarna ijsje eten bij opa en oma. Toen konden we eindelijk op weg. Eerst richting de Belgische grens. Op mijn verzoek reden we alleen kleine wegen. Leuk maar wel hobbelig en veel rotondes. Een leuke camping gezocht. Het werd de kurenpolder in Hank. Een grote camping maar wij staan     op een leuk veld. Beetje ver van de wc helaas maar komt wel goed. Zojuist besloten om hier nog een dagje te blijven. Kunnen we het zwembad ook nog even benutten. Lekker gegeten. Wies had pasta gekookt. Rare groene sperziebonen pasta. Nu zitten we gezellig aan een kopje thee/koffie een spelletje te doen of een blog te schrijven!